به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

بدون شرح

به پایان رسیدیم امّا نکردیم آغاز

فرو ریخت پرها امّا نکردیم پرواز

بیخشای ای عشق بر ما، بیخشای

نظرات 10 + ارسال نظر
سالی چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 11:26 ق.ظ

تو مانند مژده ی نو بهاری بودی که در دل من شکوفا شدی دوستت دارم تا قلب اسمانها ...

به به سالی خانم گل گلاب. سلام عرض شد. بالاخره یافتیمتون. اوّل تا نرفتی بگو خوبی یا نه؟

سالی چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 11:28 ق.ظ

نمیدانم تو از کجا وارد دنیای ابی قلبم شدی.. امدی تا به من بگویی که عشق در گرو محبت و محبت در گرو لبخند توست ...

سالی چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 11:30 ق.ظ

کسی را که خیلی دوست داری، زود از دست می دهی پیش از انکه خوب نگاهش کنی.. پیش از انکه تمام حرفهایت را به او بگویی ، پیش از انکه همه لبخندهایت را به او نشان بدهی.. مثل پروانه ای زیبا، بال میگیرد و دور می شود ، فکر می کردی میتوانی تا اخرین روزی که زمین به دور خود می چرخد و خورشید از پشت کو ه ها سرک می کشد در کنارش باشی...

سالی چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 11:36 ق.ظ

گلم از عشقت چه خبر؟؟؟؟؟

خوبه عزیز دلم. سلام داره خدمتتون.

سالی چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 11:37 ق.ظ

خوش به حال اسمون که هر وقت دلش بگیره بی بهونه می باره ...
به کسی توجه نمی کنه ...
از کسی خجالت نمی کشه ...
می باره و می باره و ... اینقدر می باره تا ابی بشه ... افتابی بشه ... !!
کاش می شد اسمون بود ...
کاش می شد وقتی دلت گرفت اونقدر بباری تا بالاخره افتابی بشی ...
بعدش هم انگار نه انگار که بارشی بوده ... انگار نه انگار که غمی بوده ...
همه چیز فراموشت بشه !
کاش ...

سالی چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 11:39 ق.ظ

طوفان ارام ..
رفتندو ندیدندپریشان شدنم را ..
غمناک ترین لحظه ویران شدنم را ..
درخویش فرورفتم و درخویش شکستم ..
تادوست نبیندغم بی تاب شدنم را ..
دریایم وبا حادثه همراه ترینم ..
امواج نبیند پریشان شدنم را ..
سربسته بگویم که مگرعشق بخواند..
خاموش ترین معنی طوفان شدنم را...

سالی چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 11:41 ق.ظ

تو خوب باشی منم خوبم..عزیز دلم...

عزیز دلم من هم خوب هستم.

سالی چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 11:45 ق.ظ

از انرو که دوستت می دارم ..می توانی بروی
از انرو که دوستت می دارم ..سکوت می کنم
از انرو که دوستت می دارم ..می بخشم بر تو ناراستی را
از انرو که دوستت می دارم ..پاس می دارم زیبایی را
از انرو که دوستت می دارم ..تو ، رهایی...

سالی چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 11:48 ق.ظ

دلم برات تنگه.................... اخرشم همون کلمه ی همیشگیمو اضافه کن..

من هم دلم برایت تنگ شده است عزیزکم.

سالی چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 03:21 ب.ظ

داشتن تو ، حتی برای لحظه ای ، به تمام عمر بی کسی ام می ارزد ...همچون دیوانه ای که لحظه ای داشتن را در تمام رویاهایش باور می کند ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد