به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

مادر روزت مبارک

بهشت زیر پای مادران است

سلام

سلام به صبورترین افراد دنیا

سلام به کسانی که برای وجود ما رنج های فراوانی کشدیده اند

سلام به بهترین و مهربان ترین افراد دنیا

سلام به مادران عزیز و گرامی

چه شب ها که در بالای سر ما بی خوابی کشیدند تا ما بزرگ شویم. چه شب ها که در کنار گهواره ی ما بیدار ماندند تا مبادا ما خوابمان خراب شود. آنقدر در حق ما فداکاری کرده اند که هرچقدر هم از آنها تشکّر و قدردانی کنیم باز کم است.

زبان هایمان هم قاصر است برای این کار.

تنها چیزی که می توانم بگویم این است:

مادرم روزت مبارک

مادران روزتان مبارک

نظرات 31 + ارسال نظر
آریوس دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.arius.blogfa.com

سلام
داق داق اومدم نظر بدم
یهشت زیر پای مادران است
این جمله از بچگی تو گوشمه
این روز رو به همه مادرا همه اونهایی که قرار مادر بشن تبریک میگم
شاید این روز بهونه ای باشه تا از این حال و هوا بیای بیرون
روزای خدا همشون قشنگن ولی بعضی روزاش در حین قشنگی عزمت ، حرمت ، قداست و . . . هم دارن
روزای قشنگت رو با مسائلی نا چیز خراب نکن که زمانی که پیر شدی افسوس این روزای قشنگ رو بخوری.
یا علـــــــــــــــــی.

شاید. من هم این روز را به مادرم و عشقم که تنهایم گذاشت تبریک می گویم.

سالی سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 02:07 ق.ظ

سلام..کامنت در مورد مطلبت باشه فردا...... بدون به یادتم..
فقط تو..................

haker سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 02:22 ق.ظ http://www.haker1988.blogfa.com

salam doste aziz
poste zibai bod
man ham be roz hastam

سالی سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 11:05 ق.ظ

بهتره دیگران از ما به خاطر انچه که هستیم متنفر باشند تا اینکه ما را به خاطر انچه که نیستیم دوست داشته باشند...

سالی سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 11:07 ق.ظ

وقتی میشی نیاز من اگه نباشی پیش من تموم هستی منی بمون همیشه ...
پیش من اشکای چشمامو ببین که می ریزه به پای تو بازم که بی قرارمو دلواپس..
نگاه تو اگه شدم عاشق تو نذار که بی تاب بمونم لالایی شبام تویی نذار که بی خواب بمونم ..
دارم برات شعر می خونم شاید به یادم بمونی فقط یه چیز می خوام ازت همیشه عاشق بمونی..
دوست دارم خیلی کمه ولی جز این چیزی نبود وازه ها رو ولش کنیم عشقمو از چشام بخون.....

سالی سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 11:09 ق.ظ

همیشه به یاد داشته باش فراموش کنی انچه را که موجب اندوهگینیت می شود ٬اما هرگز فراموش مکن به یاد داشته باشی انچه شادمانت می کند ...

کسی که قبلاً دلیل شاذیم بود و حالا دلیل ناراحیتیم شده است. به نظرت باید چه کار کنم؟

سالی سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 11:10 ق.ظ

همیشه دلیل شادی کسی باش نه قسمتی از شادی او ، و همیشه قسمتی از غم کسی باش نه دلیل او...

سالی سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 11:12 ق.ظ

خوبی ای که امروز میکنی، اکثر مردم انرا فردا فراموش خواهند کرد،با این وجود خوبی کن...

سالی سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 11:14 ق.ظ

دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی
دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی

سالی سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام مهربونم؟
امروز چطوری؟
مطلبت زیبا بود..منم این روزو تبریک می گم..مخصوصا به مامان گلت..

سلام عزیز دلم. سلام گلم. سلام خانومم.
بهتر که نیستم ولی بد تر از روزهای قبل هم نیستم.
من هم این روز را به تو و مادر گلت تبریک می گویم.

سالی سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 11:18 ق.ظ

ایمیلتو بازم چک کن..
دوست دارم... به یادتم همیشه...

من هم دوستت دارم و دیگر همیشه تو را در یاد می پرورانم. حتّی در خواب.

سالی سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 05:11 ب.ظ

اپممممممممممممممممممممم....

علی سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.lov.blogsky.com


به جرم عشق تو صد زخم کاری بر جگر دارم

جگر سهل است گر خونم بریزی دوستت دارم

سالی سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام یکی یه دونه..
روزم مبارک!..باشه ازت قبول می کنم..

سلام عزیز دلم. سلام گلم. سلام مهربانم. روزت مبارک.

تنها سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 05:59 ب.ظ http://y.blogfa.com

سلام.. خوبی..؟

خسته نباشی..

ببخش که یه چند وقتی نیومدم وبت.. البته میومدم.. اما..

مواظب خودت باش.. امیدت فقط و فقط به خدای مهربون باشه..

اونه که هیچوقت تنهات نمیذاره و همیشه به یادته.. حتی اگه تو فراموشش کنی..

گاهی وقتا واسه رسیدن به اون چیزی که میخای.. باید تاوان سخت و بزرگی رو بدی..

یقین..
صبر.. صبر.. صبر..

مطمئن باش به هدفت میرسی.. اگه دلت پاک باشه و نیتت درست..
بهترین انتقام گذشت کردنه.. اگه بهت بدی کردن تو باخوبی جواب بده..
میلاد بی بی زهرا مبارک باشه..

سلام. خوب که نه ولی بد هم نیستم.
ایرادی نداره پیش می آید گاهی اوقات.
من هیچ وقت از کسی کینه ای نگرفته ام. همیشه بخشیده ام و گذشتم. دلم را دریایی بار آوردم که اگر کسی سنگی به سویم انداخت من مطلاتم نشوم که سنگ غرق شود.

سالی سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 06:00 ب.ظ

از درسات چه خبر؟؟؟؟؟

۵ شنبه کنکور است من هم با این حالی که دارم نتوانستم بخوانم. کتاب جلویم باز است و خودم هم حضور دارم ظاهراً ولی فکر و ذهن و ... جای دیگه ای است. فقط امیدوارم قبول بشوم با همان اطّلاعات قدیمی بتوانم قبول بشوم.

آریانامحرابی فرد سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 06:34 ب.ظ http://www.harfedeleman22.blogfa.com

روز شما هم مبارک گلم اما من هنوز سنم کمه واسه همین این روز فقط به شما تبریک میگه.

ممنون. ولی من پسرم. اشکال نداره.

آریانامحرابی فرد سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 06:37 ب.ظ

من هم لینکتون کردم.

سالی چهارشنبه 5 تیر 1387 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام ..جالبه روز زنم که بهت تبریک گفتن..
کلی خندیدم..
لوس!!

آره. می بینی تو رو خدا؟

سالی چهارشنبه 5 تیر 1387 ساعت 11:23 ق.ظ

دیدی تا حالا اگر کسی رو دوست داشته باشی دلت نمیاد اذیتش کنی؟ دلت نمیاد شیشه دلش رو با سنگ زخم زبون بشکنی؟ دلت نمیاد ازش پیش خدا شکایت کنی حتی اگر بره و همه چیزو با خودش ببره... حتی اگر از اون فقط های های گریه ی شبانت بمونه و عطر اخرین نگاهش... حتی اگر بعد از رفتنش پیچک دلت به شاخه نازک تنهایی تکیه کنه دیدی؟هر گوشه و کنار شهر هر وقت کسی از کنارت رد میشه که بوی عطرش رو میده چه حالی میشی؟ بر میگردی و به اون رهگذر نگاه میکنی تا مطمئن بشی خودش نبوده ...

سالی چهارشنبه 5 تیر 1387 ساعت 11:25 ق.ظ

ادم ها در دو حالت همدیگر را ترک می کنند: اول اینکه احساس کنند کسی دوستشون نداره و دوم اینکه احساس کنند یکی خیلی دوستشون داره .. ویکتور هوگو
اینم مطمئنن قبول داری؟
دوست داشتن زیادم خوب نیست..

سالی چهارشنبه 5 تیر 1387 ساعت 11:28 ق.ظ

خودت را از کسی پس نگیر شاید این تنها چیزیست که او دارد...وقتی که میگویی دوستت دارم اول روی این جمله فکر کن...شاید نوری را روشن کنی که خاموش کردن ان به خاموش شدن او ختم شود...

سالی چهارشنبه 5 تیر 1387 ساعت 11:32 ق.ظ

از چه رشته ای خوشت می یاد؟؟؟؟؟؟؟

مهندسی صنایع: تحلیل داده ها، کامپیوتر.

سالی چهارشنبه 5 تیر 1387 ساعت 11:33 ق.ظ

بازم تاکید می کنم مراقب سلامتیت باش..
یه کم حرف گوش کن باش...
دوست دارم...

چشم. مراقب هستم.
باز هم چشم.
من عاشقت هستم و دوستت دارم گلم.

سالی چهارشنبه 5 تیر 1387 ساعت 05:04 ب.ظ

شنیدم قبول شدن توی این رشته یه کم سخته..ولی برای تو که مخی توی ریاضی قبولیش کاری نداره..
تو می تونی..

ممنون. امیدوارم همینطور باشد که می گویی.

سالی چهارشنبه 5 تیر 1387 ساعت 05:05 ب.ظ

از عشقت چه خبر دیگه با هاش صحبت نکردی؟

نه. تنها یک بار زنگ زدم خانه شان جواب داد تا فهمید من هستم خودش را زد به آن راه که صدایت نمی آید و قطع کرد. بعد از آن هم دیگر جواب نداد.

دختری با دامن حریر چهارشنبه 5 تیر 1387 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام.
ممنون که به من سر زدید...
من الان نمیتونم ولی نمی تونم ولی بعدا حتما براتون یه نظر درست وحسابی میدم...

نازنین پنج‌شنبه 6 تیر 1387 ساعت 11:34 ق.ظ http://www.nazaninotanhayehash.blogfa.com/

سلام خوبین؟مرسی سر زدین اگه با تبادل لینک موافقین خبر بدین در ضمن خیلی جالبه قاب وبتونو میگم امیدوارم بیشتر آشنا شیم با هم دیگه فعلا یا حق...

نازلی پنج‌شنبه 6 تیر 1387 ساعت 12:24 ب.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com

مادر موجودی تا بی نهایت مهربانی.
روز شما هم مبارک.

آرام (قلمدونی من ...) پنج‌شنبه 6 تیر 1387 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.Ghalamdooni.com

مادر بی تو تنها وغریبم
اتاق خالیم بی توچه سرد
مادر، مادر خوب و قشنگم
بدون تو دل من پر درد
سلام می دونم که بازم پیشم می آی ... ممنون از اینکه با خاکسار قدومت مرا منور کردی به دیدنم بیا که منتظرم با یه آپ جدید ...
[گل][گل]

مصطفی جمعه 7 تیر 1387 ساعت 01:24 ق.ظ

behtarin kado be madar chie

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد