به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

خاطرات

کاش هیچگاه به دنیا نمی آمدم

کاش به دنیا آمدم بزرگ نمی شدم

کاش بزرگ شدم عاشق نمی شدم

کاش عاشق شدم شکست نمی خوردم

کاش شکست خوردم دوباره عاشق نمی شدم

کاش دوباره شکست خوردم زنده نمی ماندم

امّا بازی روزگار است اینقدر باید شکست بخوری در عشق تا ریز ریز و ذرّه ذرّه از بین بروی و به مرگ نزدیک شوی.

به نوعی زجر کشت میکند.

امّا زیر همین زجرها گاهی بعضیا زود تر از آنچه باید و شاید از بین می روند.

خاطرات اذابم می دهند و از پای من را در می آورند.

کاش می توانستم خاطرات را دور بریزم یا دست کم خاطرات نا خوشایند و بد را دور بریزم امّا حیف نمی شود زیرا خاطرات چه خوب و چه بد همیشه ماندگار است.

خاطراتی که برای من همیشه ناراحت کننده بوده است.

خاطراتی که زخم های عمیق و خوب نشدنی را  بر روی جسم و روحم بر جای گذاشته است.

تنها آرزویم شده خلاصی از این وضع.

کاش زودتر به آن برسم.

نظرات 1 + ارسال نظر
تنها شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 01:43 ب.ظ http://y.blogfa.com

سلام.. خوبی..؟

بنده ی خدا.. این همه بی تابی و بیقراری و بی صبری برای چیه..؟! یه روز میاد که به این حرفهایی که امروز می زنی می خندی.. صبور باش و مقاوم..
گر همسفر عشق شدی مرد سفر باش..
هم منتظر حادثه هم فکر خطر باش..
خدا رو شکر کن که سلامتی.. خدا رو شکر کن که عاشقی..
بنده ی خدا.. خیلیا هستن که در حسرت عاشق شدنن..
خیلیا هستن که از احساس بی بهره اند.. قدر لحظات بودن رو بدون.. قدر عشق رو بدون.. بی تابی نکن.. رنگ خوشیا و با معشوق بودن رو هم می چشی.. یه کم دیدت رو به اطراف و به زندگی بیشتر کن..
موفق باشی..

سلام. به نظرت خوبم؟ از خستگی. خنده غریب برای من. نمی شناسمش. ۱۸ سال صبوری کردم و مقاومت. بازهم؟ سلامتی؟ کدوم سلامتی؟ سلامتیم را هم در راه عشق دادم. عاشقم؟ عاشق کسی که همیشه باعث اذابم ... . توصیه می کنم عاشق نشوند. من می دانم قدرشان را امّا بقیّه نمی دانند. سال ها است که عوض کردم دیدم را.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد