به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

زندگی

زندگی قشنگ است اگر با هم باشیم

مرگ قشنگ است اگر به خاطر تو باشد

عشق قشنگ است اگر مال هم باشیم

نظرات 8 + ارسال نظر
سالی پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 05:08 ب.ظ

ایمیلت و چک کن

تنها پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 05:37 ب.ظ http://y.blogfa.com

سلام.. خسته نباشی..

همچنان دارم این مسیر رو میرم.. هنوز زوده تا به هدفم برسم.. البته هدف از من دور نیست.. کنارمه.. اما واسه رسیدن بهش باید یه کم صبور باشم و خودمو آماده کنم.. هنوز تو سیاهی ها اسیرم.. کاش پاک شدن دل مثل پاک شدن شیشه ها بود.. با یه کم آب و یه دستمال.. دل خیلی راحت سیاه و سنگی میشه.. اما خیلی طول می کشه تا بشه مثل روز اولش.. خدا هم که قربونش برم از همین حالا امتحاناشو شروع کرده.. ولی .. ایندفه میخام صبور صبور باشم و جواب بلاهاشو با آرامش و مهربونی .. مثل خودش .. بدم.. کاش ازم قبول کنه.. کاش یه کم امتحاناشو راحت تر بگیره..

موفق باشی..

تنها پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 06:28 ب.ظ http://y.blogfa.com

دوباره سلام..

اومدم بگم آپم.. خوشحال میشم بهم سر بزنی..

دختری با دامن حریر جمعه 24 خرداد 1387 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام.
وبلاگ خیلی زیبایی دارید!!!
وبلاگ من هم بد نیست...
به هرحال خوشحال میشم که به من هم سری بزنید.
+راستی اگه خواستید من لینکتون کنم+
ممنونم

سلام. ممنون. با کمال میل این کار را می کنم. در مورد لینک هم ایرادی ندارد لینک کنید.

دختری با دامن حریر جمعه 24 خرداد 1387 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام و ممنون که به وبلاگم اومدید و نظر دادید.
من لینکتان میکنم.
اگه دوست دارید شما هم من را لینک کنید.
بازم بیایید به وبلاگم.
ممنونم.

حتماً سر میزنم به وبتون. شما هم تشریف بیارید خوشحالم می کنید.

سالی جمعه 24 خرداد 1387 ساعت 09:51 ب.ظ

کسی دیونه ات بود عاشقش باش..اگه عاشقته دوستش داشته باش..اگه دوستت داشته باشه بهش علاقه نشون بده..اگه بهت علاقه نشون داد ، فقط بهش یه لبخند بزن..اینطوری وقتی همیشه ازش یه پله عقب تر باشی..اگه یه وقتی خسته شد و یه پله ازت عقب موند تازه میشید مثل هم..
من هر چیم بگم تو باز می گی عاشقشم...من نمی گم نباش اما ..افراط نکن حتی توی ابراز علاقه...

مهربانم خیلی سخت است برای من. خیلی خیلی خیلی.
کاش از اوّل عاشق نمی شدم. کاش از اوّل پیدایش نمی کردم. کاش ...
کاش می فهمیدم که گناهم چیست که جزایش این بلا هایی است که سرم در می آید.

آریوس جمعه 24 خرداد 1387 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.arius.blogfa.com

بی راهه رفته بودم، آن شب. دستم را گرفته بود و میکشید، زین بعد همه ی عمر را بی راهه خواهم رفت.

دستت را به من بده ! از آتش بگذریم آنان که سوختند همه تنها بودند.

عشق این نسیت که به یکدیگر بنگریم بلکه عشق این است که با هم به یک سو نگاه کنیم.

وبلاگ زیبایی داری
ممنون میشم بهم سر بزنی.

ممنون که به کلبه ی حقیرانه ی من سر زدید. شما هم وبلاگ زیبایی دارید.
امیدوارم که موفّق و مؤیّد باشید

تنها شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 01:17 ب.ظ http://y.blogfa.com

سلام.. خسته نباشید..

آپم.. اگه دلت خواست بیا..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد