به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

سلامی دوباره

سلام سلام سلام 

سلام به تمام دوستای خوبم. 

ببخشید دیر شد و مدتی خبری از من نبود. دلم برای همگی شما ها تنگ شده است و امیدوارم که کلبهی حقیرم را با کامنت های زیبایتان روشن کنید. به زودی دوباره شروع می کنم به نوشتن مطلب. 

نظرات 11 + ارسال نظر
vatanclick شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.vatanclick.com


سلام . برای کسب درآمد بالا و مطمئن سیستم کسب درآمد وطن را به شما پیشنهاد می کنیم.این سیستم تنها سیستم کسب درآمدی است که حداقل میزان پورسانت شما برای پرداخت 1000 تومان می باشد و این نشان گر حسن نیت ما جهت واریز به موقع و کامل پورسانت ها می باشد. بر خلاف سیستم های مشابه در این سیستم محدودیت زمان درخواست واریز وجود ندارد ! همچنین قابل ذکر است این سیستم تحت نظارت فروشگاه اینترنتی بزرگ و معروف وطن شاپ می باشد. www.vatanclick.com

زیر خط سکوت شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.sukut.blogsky.com

سلام عاشق خیلی دوست داشتم دوباره بیای چرا این همه وقفه من به عنوان اولین نظر دهنده بهت آپ شدن ولنتاینی رو تبریک می گم .ر استی .به وب منم سر بزن .باتبادل لینک موافقی؟

حقیقت آشکار می شود شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 06:36 ب.ظ

............. به نام آن خدایی که قبل از هر چیزی مهربانترین مهربانان است............


خشونت چرا؟ بی عدالتی چرا؟ چرا هیچ کس نباید حرف بزند؟ چرا هرکسی خوش لباس بود باید استرس داشته باشد؟ چرا جامعه اینقدر نا امن شده؟



عرض سلام و ادب خدمت مدیریت محترم وبلاگ و همه دوستانی که این کامنت را مشاهده می کنند


حتما تا کنون نام پیمان فتاحی ( استاد ایلیا.م رام الله) معلم دوستی و عشق الهی را شنیدید...

اکنون 30روز است که او و شاگردانش را بدون حکم قانونی دستگیر کردند و به زندان اوین بردند...



حال چند دقیقه به حرف دل بیش از 200000 نفر گوش کنید...



ما اعضای جمعیت ال یاسین می خواهیم با شما اندکی درد و دل کنیم.

استاد معنوی و معلم زندگی ما آقای پیمان فتاحی بدون دلیل و مدرک برای چندمین بار در سالهای اخیر در بند 209 اوین زندانی کردند. و خودشان و عده ای از شاگردان ایشان تحت شکنجه های شدیدی قرار گرفته اند... و هم اکنون هم بیش از یک ماه است که از استاد ما خبری نیست.


آقای پیمان فتاحی (استاد ایلیا.م) مسئول راهبرد این جمعیت 200000 نفری است.
این مجموعه به هیچ عنوان مجموعه سیاسی نیست، و اتهام استاد هم اتهام سیاسی نیست... اتهام ایشان این است که ملیون ها نفر را به سمت زندگی آرام و زیبادعوت کرده... زندگی ای که بر پایه خواندن نام خدا و خوب زندگی کردن و مفید بودن بنا شده...


او هزران هزار انسان را تغییر داده و همه این انسان ها امروز حاضر اند


.......و تو ای هموطن ما... ما را چه شده که اینقدر نسبت به هم سرد شدیم؟؟.....


از شما و همه کسانی که به نوعی خواستار اجرای خوبی و پاکی و عدالت هستند
می خواهیم تا از سایت ها و وبلاگ های این جمعیت دیدن کنید...

http://www.hamiyaneiliya.blogfa.com/

WWW.AHDELAHI.BLOGFA.COM

http://www.khabarha-tasvirha.blogfa.com

ممنون که به درد و دلمان گوش دادید. منتظر حضور گرم و صمیمانه شما هستیم...


جمعی از شاگردان استاد "ایلیا.م"

سالی شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 06:58 ب.ظ

ای خوبم..
وا!!!!!!!!!!! من اینقدر لحن نوشتاریم خشن بود که تو فکر کردی دعوا دارم!
نه دیوونه..
در ضمن برای من باید حال و حوصله داشته باشی..بفهم خنگه!

سالی شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 06:59 ب.ظ

هر چند شب با تمام توش و توان و صلابتش بر سرزمین تب زده اویخت دیدم ،سیماب صبحگاهی از قله بلندترین کوهها فرو می ریخت گفتم :امید من ،برخیز و خواب را ،برخیز و باز روشنی افتاب را!

سالی شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 07:01 ب.ظ

وقتی دوباره داری شروع می کنی..انرژیم باید داشته باشی..
ولی من اصلا تو این پستت حسش نکردم!!
به یادت!

آریانا پنج‌شنبه 1 اسفند 1387 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.harfedeleman22.blogfa.com

سلام
چطوری:؟
چرا آپقشنگ نمیکی سال به سال میای یه چندخط چرت و پرت مینویسیو میری ببخشید رک گفتم ببخشید
آ هستم
خواستی تشریف بیار

آریانا شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 11:13 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااام
خوشحالم بدک نیستی و بقول خودت خوب
من که افتضاهم
در حال مرگ
آرزوی مرگ
پوچی
حسرت
زندگی همینه میگذره بیخیال زندگی







زوووووووووووووووووووووووووووووود آپ کن
بای

دختر خاکستری دوشنبه 5 اسفند 1387 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.zendegi-hobabe.blogfa.com

سلام
من دختر خاکستری هستم
من یه قاتلم
به سلول من بیا و شریک جرم من شو
از اولش با من باش تا جرمت سنگین بشه
بای[بدرود][بدرود]

آریانا محرابی فرد سه‌شنبه 20 اسفند 1387 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.harfedeleman22.blogfa.com

درمکتب ما رسم فراموشی نیست در مکتب ما عشق هم آغوشی نیست
آخ چقدر دلم گرفته

آریانا دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

کجایی پسر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد