به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

عابد

عابد شهر چشمانت هستم

دل من اهل ریا نیست

آن کسی که مثل تو باشد

حتّی درون قصّه ها نیست

نظرات 11 + ارسال نظر
آریوس چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.arius.blogfa.com

سلام
خیلی زیبا بود
مطالبی که می نویسی همشون لبریز از عشق هستن
موفق باشی و عاشق
یا علــــــــــــــی.

سالی چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 07:44 ب.ظ

حالا که فرقی نمی کند...
کنارت ایستاده باشم
یا نه
بگذار همه چیز را...
از وسط قیچی کنم
تا تو...
در نیمی باشی
من...در نیمی دیگر
راستی.......
با دستی که
روی شانه ات
جا گذاشته ام ...
چه می کنی؟...

سالی چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 07:45 ب.ظ

چه دشوار است،
راز چشمان ترا دانستن
و خموش از کنارت گذشتن!
از گریبان تنگ غنچه ها بپرس
غوغای دل تنگی ام را!
این تندیس محزون من است،
وارث ناسپاسی های عشق
و تازیانه های روزگار!

سالی چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 07:46 ب.ظ

دل بعضی ها
مثل یک اتوبوس
برای همه ی ادم های خسته جا دارد
اما من
دلم فقط تو را می خواهد
مثل یک ماشین مسابقه ی رالی!

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 07:47 ب.ظ

ای کاش تو هم
عددی ثابت بودی
حتی کاش
مسئله ای بودی
هر چند سخت
اما.. قابل حل!
ای کاش تو هم
می فهمیدی
و می پذیرفتی مرا
ای کاش تو هم
مانند ستاره ها
هر شب کنارم بودی
حتی کاش
چون ستاره ی هالی
تنها یک شب
چند لحظه کنارم بودی!...

سالی چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 07:48 ب.ظ

برای فراموش کردنت نقشه می کشم..
یک نقشه ی حساب شده و دقیق..
و چشمان ویرانگر تو همه چیز را خراب می کند..
که در نقشه من نمی گنجد..
این بن بستی که راه برگشت ندارد.!

سالی چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 07:49 ب.ظ

من رازی ندارم . . . قلب من کتابی است گشوده
خواندن ان برای تو دشوار نیست..
محبوبم ،
زندگی من
از روزی اغاز می شود که دل به تو سپردم ...

سالی چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 07:51 ب.ظ

نه از فلسفه کلامی می دانم
و نه منطق...می گنجد در کلام من
بی استدلال دوستت دارم ....
وه که دوست داشتن چه کلام کاملی است
و من چقدر ...
دلم تنگ دوست داشتن است...

سالی چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 07:52 ب.ظ

هرچه می‌کنم
چهار خط برای تو بنویسم
می‌بینم واژه‌ها
خاک بر سر شده‌اند
هرچه می‌کنم
چهار قدم بیایم
تا به دست‌هات برسم
زانوهام می‌خمد..
نه این‌که فکر کنی خسته‌ام،
نه این‌که تاب راه رفتن نداشته باشم
نه..
تا اخرش همین است
نگاهت
به لرزه‌ام می‌اندازد..

سالی چهارشنبه 12 تیر 1387 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی؟
دوست دارم................................
با توام بفهم... .

سلام عزیزم. خوبم. تو خوبی گل من؟
من هم دوستت دارم.
چشم می فهمم. نفهمم ولی می فهمم. تو هم که فهمیده ای بیشتر بفهم که من هم دوستت دارم.

آریوس یکشنبه 16 تیر 1387 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.arius.blogfa.com

سلام
امیدوارم خوب باشی
آپ کردم
خوشحال میشم سر بزنی
یا علــــــــــى.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد