به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

شکست

من پذیرفتم شکست خویش را

من پذیرفتم که عشق افسانه است

آرزو دارم تو هم عاشق شوی

آرزو دارم بفهمی درد را

سختی برخورد های سرد را

نظرات 3 + ارسال نظر
عمو سیبیلوو پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 01:38 ب.ظ http://amosibilo.blogsky.com

گروهى حکما به حضرت انوشیروان همی گفتند و بزرگمهر که مهتر ایشان بود خاموش. گفتندش : جرا با ما د راین بحث نگویی ؟ گفت : وزیران بر مثال ابطال اند و طبیب دارو ندهد جز سقیم را . پس چون ببینم که رای شما برصواب است مرا بر سر آن سخن گفتن حمت نباشد.
چو کارى بى فضول من بر آید

مرا در وى سخن گفتن نشاید

و گر بینم که نابینا و چاه است

اگر خاموش بنشینم گناه است

آریوس پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.arius.blogfa.com

تنهایی طوفان سهمگینی است که همه شاخه های خشکیده درخت زندگی ما را در هم می شکند اما ریشه های زنده ما را در دل زمین زنده مستحکم تر می گرداند.
تو پیروزی چون عاشق شدی هر کسی نمی تونه معنی واقعی عشق رو درک کنه ولی تو این کارو کردی باید بگم اون کسی که شکست خورده "اونه" نه "تـــو"
راستی سلام
انقدر محو نوشتت شدم و ناراحت شدم که سلام یادم رفت
به هر صورت موفق و شاد باشی
یا علـــــــــــــــــــــی.

سلام. ممنون که به من سر زدی. ممنون که نظر هم دادی. امّا فکر نکنم من پیروز شده باشم چون پیروزی شادی دارد نه غم.

دختری با دامن حریر پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 09:59 ب.ظ

زندگی عشق است افسانه نیست٬آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد