به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

داستان

در این دنیا یک پسر نابینا بود که یک دوست دختر داشت و او را خیلی دوست داشت و به او می گفت اگر من دو تا چشم داشتم برای همیشه با تو می ماندم. روزی فردی پیدا شد و چشمانش را به این پسر نابینا داد. هنگامی که پسر توانست ببیند دید که دوست دخترش نابینا است و به او گفت من دوست نابینا نمی خواهم از پیش من برو. دخترک وقتی داشت می رفت لبخند تلخی زد و با اشک گفت پس مراقب چشمان من باش.

نظرات 10 + ارسال نظر
نایت اسکین شنبه 8 تیر 1387 ساعت 02:39 ب.ظ http://night-skin.com/blogsky

سلام دوست عزیز
قالب نظرات بلاگ اسکای با دارا بودن شکلک
در لینک زیر می توانید کد قالب نظرات رو کپی کنید

http://night-skin.com/bs/comment.htm

و همچنین ۱۲ قالب جدید برای بلاگ اسکای با حمایت مدیر سایت بلاگ اسکای ، توسط سایت نایت اسکین طراحی شد.

در لینک زیر

http://night-skin.com/blogsky

حتما این موارد را به دوستانتون خبر دهید

سالی شنبه 8 تیر 1387 ساعت 05:46 ب.ظ

د رگذر گاه زمان خیمه شب بازی دهر
با همه تلخی و شیرینی خود می گذرد
عشق ها می میرند
رنگ ها رنگ دگر می گیرند...
و فقط خاطره هاست
که چه شیرین و چه تلخ دست نخورده به جا می ماند..
سهرا ب سپهری

سالی شنبه 8 تیر 1387 ساعت 05:48 ب.ظ

چشمانت را برای زندگی می خواهم اسمت را برای دلخوشی می خوانم دلت را برای عاشقی می خواهم صدایت را برای شادابی می شنوم دستت را برای نوازش و پایت را برای همراهی می خواهم عطرت رابرای مستی می بویم خیالت را برای پرواز مییخواهم و.........................................................................

خودت را نیز برای پرستش...

سالی شنبه 8 تیر 1387 ساعت 05:50 ب.ظ

زمونه ازم پرسید کی رو خیلی دوست دارم ؟ اما من راجع به تو هیچی بهش نگفتم اخه رسم ..زمونه اینه که هر کی رو دوست داری ازت می گیره.!!

سالی شنبه 8 تیر 1387 ساعت 05:51 ب.ظ

عشق را از ماهی بیاموز!
که چه بی پایان اب را پر از بوسه های بی پاسخ می کند !

سالی شنبه 8 تیر 1387 ساعت 05:53 ب.ظ

هدیه ی من به تو هزار بوسه ی عاشقانه است
هدیه ام برا ی توهزار اشک داغ عاشق است
برا ی تو تمام دشت های سبز اسمان
برا ی دیدگان تو هزار هزار عطر عاشقی
هدیه ی دلم برا ی تو گلم ....

سالی شنبه 8 تیر 1387 ساعت 05:54 ب.ظ

جاده بس تاریک است
اما نور یاد تو
چراغ راه تاریک است
اگر چشمانت یاریم کنند
من راه را خواهم یافت
تو فانوسی باش و روشن کن
نگاهم را که
راه بس تاریک است
تو نوری باش و
سیرابم کن از نورت
که من محتاج ان نورم
چرا که راه تاریک است
نگاهم باش وبا یادت
کنارم باش
راه تاریک است... .

سالی شنبه 8 تیر 1387 ساعت 05:55 ب.ظ

دل جز ره عشق نپوید هرگز
جان بر سخن عشق نگوید هرگز
صحرای دلم عشق تو شورستان کرد
تا مهر دگر کسی نروید هرگز..

سالی شنبه 8 تیر 1387 ساعت 05:56 ب.ظ

سلام مهربونم..می دونم که خوبی؟
به یادتم...همیشه..
مواظب خودت باش...

سلام گل یاسم.خوبم. تو خوبی؟ من هم به یادت هستم همیشه و هر لحظه. تو هم مراقب خودت باش.

آریوس شنبه 8 تیر 1387 ساعت 11:38 ب.ظ http://www.arius.blogfa.com

سلام
خیلی زیبا بود
واقعا . . .



آپ کردم
خوشحال میشم سر بزنی
یا علـــــــــــى.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد