به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

روشن کردن خوانندگان عزیز

سلام. خوب هستید همگی؟ نمی دانم این پیغام هایی که تو این مدت داره گذاشته می شه توی قسمت نظرات من یا خانم آریانا توسط کیه اما هرکی هست تنها می خواهد آبروی من و خانم آریانا را ببرد و تنها می خواهد برای سر گرمی خود از آبروی ما استفاده کند. به هر حال این آدم عوضی که من دیدم احتمالاْ از طرف من برای برخی از شما ها هم پیغام گذاشته اما مطمئن هستم که من این پیام ها را نگذاشته ام و از همه ی شما معذرت می خواهم به خاطر کارهای اون عوضی.

نظرات 21 + ارسال نظر
حمزه یوسفی جمعه 5 مهر 1387 ساعت 09:46 ب.ظ http://tanhabazmandeh.blogfa.com

شما عاشقی ؟

آره. بودم. عاشق نامزدم بودم اما از دست دادمش یعنی نمی دانم چرا یک دفعه تصمیم گرفت از من جدا بشود.

آریانا جمعه 5 مهر 1387 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام:
میبخشیدا خودت گفتی کار خودته.
نه من ایمیل نمیزنم.
دیگه شاید به وبت نیام چون از شخصیتت خوشم نیمد همه فکر میکردند دوستیمی.
برام مهم نیست اصلا.
اگر هم به وبت اومدم بدون هیچ قصدی ندارم.
اما چون جنبشو نداری و نداشتی دیگه نمیام.
خداحافظ.

آریانا دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 02:33 ب.ظ

دوباره اومد.
من با بقیه ی دخترا فرق دارم خیلی زیاد.
من حاضر نیستم مقثل تو غرورمو بشکنم.
حالا هرکاری میخوای بکن
من هرگز ایمیل نمیزنم و بدون ناز نمیکنم.
من ۱۳ سالمه اونقدر گیجی که نمیفهمی.یاخودتو زدی به گیجی؟

آریانا دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 02:35 ب.ظ

راستی با این چاپلوسیات بدجوربرام دردسردرست کردی

آریانا دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 03:24 ب.ظ

نوچ

حمزه یوسفی دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 05:26 ب.ظ http://tanhabazmandeh.blogfa.com

شاید چیزی رو که نباید می دید . دید ! یا اینکه چیزی رو که نباید می فهمید . فهمید ... سعی کن قبل از اینکه دلیل رو در و جود اون جستجو کنی . تو وجود خودت دنبالش بگردی ...( من روانشناس و مشاورم یا حداقل این مدرک رو دارم کمکی اگه از دستم بر میاد خوشحال می شم انجام بدم )

سالی شنبه 20 مهر 1387 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام..متوجه کامنتی که گذاشتی نشدم..خواستی برام توضیح بده..

سالی یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 02:30 ب.ظ

.........

بابک پارسیان جمعه 3 آبان 1387 ساعت 02:30 ب.ظ http://parsiyanfarmani.blogfa.com

سلام. مطالب خوبی دارین. پیش ما هم بیاین!

ملینا پنج‌شنبه 30 آبان 1387 ساعت 02:19 ق.ظ http://www.eshgh-entezar.blogfa.com

سلام
خوبی؟
ممنونم که بهم سر زدی.....شرمنده اینهمه دیر اومدم ...........

جدی جدی بعضی ها واقعا بی کارن که فقط باعث اذیت بقیه میشن!!!


موفق باشی







منتظرتم اگه زود بیای خوشحال میشم و اگه نیای منتظرت می مونم[گل]


یا حق[بدرود]

nasrollah سه‌شنبه 5 آذر 1387 ساعت 01:39 ب.ظ http://www.hamavazsh.blogfa.com

salam doste hamdarde man khobi

midonam chi mikeshi

omidvaram haishe sare hal bashi

ya ali

سالی شنبه 9 آذر 1387 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام..خوبی؟
چرا جواب کامنت قبلیمو ندادی؟
اون موقع که گوشی داشتمو خطم روشن بود...مگه فرقیم به حال من میکرد..
هر روز یه حرف تازه..دلخوری و اخرشم سوء تفاهم!
یادمه گفتی دیگه بین ما هیچی نیست..البته از اولشم نبود!
تو چطور میگذرونی؟
از عشقت چه خبر؟

سالی دوشنبه 11 آذر 1387 ساعت 12:43 ب.ظ

اتفاق تازه ای افتاده که اینقدر داغونی؟
منم خوب نیستم..ولی مجبورم تظاهر به خوب بودن کنم..کاری که بیشتر وقتا کردم و میکنم!
من تا یه مدت نمی خوام خطمو راه بندازم..شاید میخوام یه چیزایی رو فراموش کنم..
حرفی داشتی برام کامنت بذار...فعلا!

سالی یکشنبه 17 آذر 1387 ساعت 04:53 ب.ظ

کدوم عشق تازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا نمیتونی قضیه ؛س؛رو تموم شدنی بدونی؟

سالی شنبه 30 آذر 1387 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.bikhiall.blogfa.com

سالی شنبه 30 آذر 1387 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام..
با حرفای اون روزت کلی اعصابمو ریختی بهم!!
کلی حرف داشتم که بهت بگم..اما وقتی فکرشو میکنم..میبینم..فایده نداره..تو وقتی واسه وجود خودت..ارزش قائل نیستی چطور ممکنه حرفای من واست...
حالا بر فرض این که من لالایی هم بلد باشم..محاله خوابت ببره!
چرا عوض شدی..منظورت از اون کارایی که انجام میدی چیه..؟!
فقط به ؛س؛ثابت میکنی که اره همه فکرات درست بود..من اونی نبودم که تو بهش تکیه کنی!
هیچی..هیچی..هیچی..!
کاش مثل قبل بودی!

سالی چهارشنبه 11 دی 1387 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.bikhiall.blogfa.com

سلام
خوبی؟
اپممممممممممممممممممم...حتما بیا!

نگین جمعه 20 دی 1387 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.elaheye-sharghiii.blogfa.com

¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤---------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤-------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامی به گرمی خورشید---------------¤¤¤
_ ¤¤¤-هرگز به کسی اجازه نده تا رویاهای تورا زیر سوال ببرد-¤¤¤
¤¤¤------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--در سراشیبی که نامش زندکیست------------------------------¤¤¤
¤¤¤------باهمه بیگانگیها میروم------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤----------در سکوت سرد غمگین زمان------------------------------¤¤¤
¤¤¤--------------بی هدف بی یار و تنها میروم------------------------¤¤¤
_¤¤¤----------------در سراشیبی که نامش زندگیست------------¤¤¤
__¤¤¤------------------می روم شاید که در دشت بزرگ--------¤¤¤
____¤¤¤-------------------باز یابم آنچه را گم کرده ام--------¤¤¤
______¤¤¤------------------موفق باشی-----------------¤¤¤
_________¤¤¤------مهربانم درود بیا پیشم---------¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤-- I LOVE YOU---¤¤¤¤¤¤
_____________¤¤¤--------------------------¤¤¤
________________¤¤¤---------------¤¤¤
___________________¤¤----------¤¤
____________________¤¤¤¤¤¤¤

آریانا چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.harfedeleman22.blogfa.com

سلام
میشه این پستتو عوض کنیییییییییییی!
بیخیال
.................................
ولنتاین را جشن نخواهیم گرفت و به هم تبریک نخواهیم گفت روز عشق را از 25 بهمن (ولنتاین) به 29 بهمن( سپندارمذگان ایرانیان باستان )تغییر خواهیم داد...29 بهمن روز عشق روز سپندارمذگان شاد باد...اگر از نژاد آریایی کورش کبیر هستی برای تمام ایرانیان بفرست....بوسه بر خاک پاک آریا ...بوسه بر دست ایرانیان
به آرش ، به داریوش ، به کاوه ، به کوروش قسم به تک تک نقش نگارهای تخت جمشید فسم
که ایران زمین فلب و خون من است سرشته ز جان از وجود من است

سالی شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام..امیدوارم خوب باشی..
میشه یه کم خوش اخلاق باشی..
خوشحالم که هستی..!من نمی دونم تو این مدت چه اتفاقی بین تو و ؛س؛ افتاده..فقط فکر کن اگه می تونی برگردی به شرایط قبل...نذار دیر بشه...
با خودتم لج نکن...
اسم وبت رو ثبت کردم..یعنی اگه اسم وبت نبود...؛یعنی بای؛..
عجیبه!!!!!!!!

آریانا شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 05:48 ب.ظ

سلام
گفتم که شاید یه زمانی بیام
میتونم آدمارو ببخشم و خطاهاشونو نبینم
فقط با خوبیها
ولی حیف عشق
کاش این گناه من بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد