به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

مشکل و راه حل آن

کوتاه ترین فاصله بین یک مشکل و راه حل آن فاصله ی زانو ها است تا زمین

کسی که مقابل خدا زانو بزند مقابل هر مشکلی می تواند بایستد

نظرات 9 + ارسال نظر
سالی پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 12:51 ب.ظ

دلت که واسه کسی تنگ می‎شه، همین‎که دل دل می‎کنی از نبودنش، اونوقته که اینجوری می‎شه...!
همه‎ی ادما عین اون راه می‎رن! همه‎ی لباسا شکل لباساش می‎شه! همه عین اون می‎خندن! ... حتی زنگ موبایل همه عین زنگ موبایلش می‎شه...

سالی پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 12:55 ب.ظ

هنوز هم که هنوز است
درد
دامنه دارد
شروع شاخه ادراک
طنین نام نخستین
تکان شانه خاک
و طعم میوه ممنوع
که تا تنفس سنگ
ادامه خواهد داشت
و درد
هنوز دامنه دارد...

سالی پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 12:59 ب.ظ

محبت ...عشق ... نیاز ... تنهایی ... غربت .... سکوت .... عاشق ... معشوق ...اشک
اینها ارمغان کدامین ایینند؟
..... کجای دنیا با ارزشند...
ایا دنیوی هستند ؟اگر هستند که پستند اگر نیستند چه هستند!!؟
با نیاز به عشق, با محبت معشوق ,با قلب تنها ,با غربت سکوت, با اینها چه بایدکرد به که باید گله برد .....
با که باید سخن گفت..
تنهایی مژده وصال است وغربت ارمغان نزدیکی ........ و اشک جلوه گر عشق ... تنها حس الهی..
تنهایی تموم وجودمه.........
تو نمی خوای تنها باشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سالی پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 01:01 ب.ظ

مهربونم.. حرف دلت رو به عشقت بزن ..دلیل رفتارشو ازش بپرس..هیچ حرفیو نگفته نگذار..این جوری داغون میشی...

نمی توانم بگویم. می ترسم دلگیر بشم از من. می ترسم چیزی بگم که ناراحتش کنم. من هم که طاقت ناراحتی او را ندارم.

سالی پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 01:03 ب.ظ

شاید یه وقتا اشتبا همون اینه که به طرفمون زیادی نشون می دیم عاشقیم..چرا باید همیشه این حس و داشته باشن که اگه اونا نباشن ما می میمیریم..

واقعیّت هم همین است. من بدون س می میرم. زندگی بدون او برای من یعنی مرگ. یادت رفته است که من مردم ولی دوباره زنده شدم؟ یادت رفته که من حتّی سکته هم کردم به خاطرش؟

سالی پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 01:04 ب.ظ

قابیلی نیست
یهودایی نیست
برای مردن
برای جاودانه شدن هم
دیگر بهانه ای نیست!

سالی پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 01:05 ب.ظ

عزیزم خودتم اینقدر ناراحت نکن..صبر داشته باش مثل همیشه..تو ناراحت باشی دیوونه می شم..پس هوای منو داشته باش...

خدا نکنه دیوانه بشوی گلم. چشم صر می کنم. تو ناراحت نشو فقط. هوای تو را هم دارم.

سالی پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 01:06 ب.ظ

مواظب خودت باش...
دیوونه دوست دارم....

تو هم مواظب خودت باش گلم. من هم دوستت دارم مهربانم.

سالی پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 01:07 ب.ظ

اپ زیباییم بود...تو محشری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد