به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

عشق چیست؟

عشق یعنی صبر یعنی انتظار

عشق یعنی ازسپیده تا سحر

عشق یعنی پا نهادن در خطر

عشق یعنی لحظه دیدار یار

عشق یعنی دست در دست نگار

عشق یعنی آرزو یعنی امید

عشق یعنی روشنی یعنی سپید

نظرات 23 + ارسال نظر
آریوس یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.arius.blogfa.com

سلام
امیدوارم خوب باشی
نوشتت خیلی زیبا بود
عشق . . . . . . . . . . . .
برات آرزوی موفقیت می کنم
امیدوارم موفق باشی و عاشق
یا علـــــــــــــــــــی.

سلام. ممنون. امیدوارم تو هم شاد باشی.

آریوس یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.arius.blogfa.com

بازم سلام
من هم شما رو لینک کردم و هم الآن آپ کردم
خوشحال میشم سر بزنی
یا علــــــــــــی.

سالی یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام..خوبی یکی یه دونه ی من؟
من هنوزم با تو هستم..اما کمرنگ تر..
دلم نمیخواد حتی برای یه لحظه هم ناراحت باشی..
دوست دارم..
مواظب خودت باش..
فردا حتما میام وبت...

سلام. بد نیستم. تو خوبی؟
چرا کم رنگ تر؟
من هم دوستت دارم.

( سلطان غم ها ) دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 08:40 ق.ظ http://www.geryeh1386.blogfa.com

سلام دوست عزیزم .
ممنونم از اینکه به وبم اومدی و به جشن تنهاییم قدم نهادی .
من لایق این همه ازهار لطف از شما نیستم .
به هر حال ممنونم .
من در اولین فرصت لینکتون میکنم .
تا بعد ....

خواهش می کنم. وظیفه بود که سری به دوستان بزنم.

سالی دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.bikhiall.blogfa.com

هرگز ریسمان امید را رها مکن ..وقتی احساس می کنی که دیگر تحمل نداری..جادوی امید است که به تو امید می دهد تا راه را ادامه دهی..اعتماد به نفس را هرگز از دست مده .. تا ان زمان که باور داری توانایی.. دلیلی داری تا بکوشی ..هرگز مهار شاد زیستن خود را به دست دیگری مده ..بر ان چنگ بزن.. انگاه همواره در اختیارت خواهد بود..این ثروت مادی نیست که پیروزی یا شکست را رقم می زند..پیروزی و شکست در چگونگی احساس ما نهفته است..احساس ماست که ژرفای حیاتمان را نشان می دهد..روا مدار که لحظه های ناخوشایند بر تو چیره گردند..صبور باش و ببین که انها در گذرند..در یاری جستن از دیگران تردید مکن..امروز یا فردا .. همه بدان نیازمندیم..از عشق مگریز به سوی ان بشتاب ..چه .....عشق ژرف ترین شادی هاست..چشم به راه انچه که می خواهی.. نمان ..بلکه با تمام وجود ان را بجویی..و بدان که زندگی در نیمه راه با تو دیدار خواهد کرد اگر تدبیرها و رؤیاهایت با امیدهای تو همسو نشدند.. تو راه گم نکرده ای هر اینه که چیزی نو از خود و زندگی بیاموزی.. بدان که پیش رفته ای..داشتن احساس نیکو به زندگی در گرو داشتن احساس نیکو به خود است هرگز خنده را از یاد مبر ..و غرور نباید مانع گریستن تو شود..
با خندیدن و گریستن است که زندگی معنایی کامل می یابد...

سالی دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 10:34 ق.ظ

می فهممت.. برات ادمی رو ارزومندم که با امدنش همه هیجان ها دل تنگی ها خنده ها گریه ها شادی ها ووو .. رو بهت هدیه بده ...

ممنون از آرزویت امّا ... .

سالی دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 10:36 ق.ظ

باور می‌کنی اگه بگم یکی از ارزوهای بزرگ من اینه که تو به اون اتفاق خوبی که در موردش حرف می‌زنی برسی؟
علتش رو نمی‌دونم....

باورش سخت نیست مگر من آرزویم این نیست که تو به کسی که زمانی عاشقش بودی و هنوزم هم هستی امّا به خاطر مسائلی که خودت میدانی از هم جدا شدید برسی؟ پس باور می کنم به راحتی.

سالی دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 10:41 ق.ظ

گاه گاهی که دلم میگیرد
دل من خواهد خواست
که یک پنجره ای باز شود
رو به بالا ، ابی
رو به درخت ، سبزی
رو به سرخی ، گل سرخ
باغ سبزی که در ان مردن نیست
نسیم ، شقایقها را می لرزاند و می رقصاند
عقاقی ، میزبان گنجشکان
کاش کسی اینجا بود...
سیب سرخی بخوریم لب جوی
جویبار در حرکت
زندگی در گذر است
لحظه ها میگذرد..

سالی دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 10:42 ق.ظ

زمانی که همه چیز بر ضد توست ، به یاد اور ، هواپیما در خلاف جهت باد اوج میگیرد .. "هنری فورد"

سالی دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 10:43 ق.ظ

به یادتم...

من هم به یادت هستم.
دوستت دارم.

سالی سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام گلم اپم..

سالی چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام گلم..خوبی؟
تو که دیگه زدی رو دست من..بدجور زدی تو فاز افسردگی..!
قبلا بهتر بودی...
عاشقی و هزار دردسر ..راهیه که تو خودت انتخاب کردی..
حالا چرا می خواد یه دفعه از سنگ بشی..اما نترس روزگار بدیه ..خودش راهو بهت نشون می ده..اما بجنب نذار دیر بشه..
دیوونه تو سنی نداری..الان باید خوش خوش باش..می فهمی..
با این حرفاتم خلم می کنیا..
یکم از احساست و عشقت کم کن..اون وقت همه چی ردیفه ..
مواظب دل مهربونت باش...
به یادتم همیشه..

سلام. بالاخره خبری را که منتظرش بودی رسید من و سحر از هم جدا شدیم. کاش عاشق نمی شدم.
من هم به یادت هستم گلم.

سالی چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 11:20 ق.ظ

یکم زندگی کن ..اینقدرم کلنجار نرو..

آرام (قلمدونی من ...) چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.Ghalamdooni.com

گریه های تو برام فایده نداره
برو که دیگه تو رو شناختمت
سلام عزیز دل از اینکه قدومت رو به خاطر دیدن چرت و پرت های من به زحمت انداختی متشکرم امید وارم لایق بوده باشم ... بازم آپم پیشم می آی !!!!؟؟؟!!!
_______§§____§§___$$$$$$$$$___$$$$$$$$$___§§____§§________
______§§__§§____§$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$§____§§__§§______
_____§§__§§__§§_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_§§__§§__§§_____
____§§__§§__§§___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___§§__§§__§§____
____§§_§_§_§_§_§___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___§_§_§_§_§_§§____
___§§___§_§_§________$$$$$$$$$$$$$$$$________§_§_§___§§___
___§§__§_§_____________$$$$$$$$$$$$_____________§_§__§§___
__§§__§__________________$$$$$$$$__________________§______

سلام. اختیار ذاری وب زیبا و نوشته های زیباتری بود تو وبت. حتماً می آیم اگر به روز شدی.

سالی چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 02:46 ب.ظ

منظورت از حرفت چی بود...یعنی من واسه جدایی تو لحظه شماری می کردم!!
یعنی تو فکر کردی من ...
اخه دیوونه ...اه خیلی حال گندی دارم...
نه به اون تب کردنات براش..نه به جدائیتون...
جریان چیه؟
منتظر جوابم...

سلام. نه به خدا منظورم آنی نبود که تو برداشت کردی گلم. منظورم این بود که پیش بینیت درست بود امّا من کور بودم و نخواستم قبول کنم. همین.
یعنی من مطمئن شدم که تو می خواستی کمکم کنی امّا خود من نخواستم.
حال من به اندازه ی کافی گند هست تو دیگه خواهشن بیشترش نکن. این حالی باشی من هم بهم می ریزم. پس بیخیال.
هیچی به س گفتم می خواهم با هم صحبت کنیم. رفتم خانه آنها. به او همه چیز را گفتم این که اخلاقش عوض شده، دروغ می گوید، پیچ می دهد من را و ... . خانم بهشون بر خورد بعدش هم یک دعوای اصاصی و بعدش خداحافظی برای همیشه.
من هیچ منظوری نداشتم که به تو کنایه بزنم.
دوستت دارم و به یادت هستم همیشه. مخصوصاً حالا که ... .

سالی چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 02:48 ب.ظ

با من رک باش..از حرفای دو پهلو بدم می یاد..بفهم

حرف دو پهلویی نزدم که مربوط به تو باشه گلم. من خودم از رک بودن خوشم می آید. خود من هم آدمی رک هستم. همین رک بودن من باعث شد س را از دست بدهم.

تنها چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 08:05 ب.ظ http://y.blogfa.com

سلام..

آپم.. اگه دلت خواست یه سر بیا..

سالی پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام سلام چطوری؟
باشه همه حرفاتو قبول دارم مثل همیشه..
امروز خیلی خوبم ..بدون هیچ دلیلی..پس تو هم خوب باش..
بازم معذرت به خاطر بعضی وقتا که چرت و پرت می گم..

سلام. خوب که سعی می کنم باشم امّا ... .
خوب خدا را شکر که خیلی خوبی. تو خوب باشی من هم بهتر هستم. آره بدون هیچ دلیلی دعوا کردیم. البتّه منطق نداشت اگر نه من گفتم می خواهیم با هم صحبت کنیم خودش نخواست. سعی می کنم خوب باشم.
نه بابا این حرفا چیه گلم. من چی گفتم؟ گفتم محتج معذرت خواهی هیچ کس نیستم. سوء تفاهم با چرت و پرت فرق می کند. یادت باشد.
از تو هم ممنون هستم که رک بودی و حرف دلت را زدی تا سوء تفاهم ها رفع بشود. کاش یک ذرّه از این صداقت و رک بودن تو را س داشت اگر داشت به اینجا ها نمی رسید.
دوستت دارم بیشتر از قبل.

سالی پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 12:57 ب.ظ

عشق هیچ نمی دهد الا خودش و هیچ نمی ستاند مگر از خودش.. عشق مالک هیچ نیست و در تملک کسی هم در نمی اید:چرا که عشق را عشق کافیست...

سالی پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 12:58 ب.ظ

منم دوست دارم مثل همیشه..

سالی پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 12:59 ب.ظ

مراقب شادی توام همچنان که تو پاسبان شادی منی در ارامش نخواهم بود.. اگر در ارامش نباشی...

سالی پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 01:11 ب.ظ

مگذار که عشق ، به عادت دوست داشتن تبدیل شود! مگذار که حتی اب دادن گل های باغچه به عادت اب دادن گل های باغچه تبدیل شود ! عشق ، عادت به دوست داشتن و سخت دوست داشتن دیگری نیست .. پیوسته نو کردن خواستنی است که خود پیوسته خواهان نو شدن است و دگرگون شدن تازگی ، ذات عشق است و طراوت ، بافت عشق چگونه می شود.. تازگی و طراوت را از عشق گرفت و عشق همچنان عشق بماند ؟

سالی پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 01:18 ب.ظ

به یادتم ..مواظب دل مهربونت باشیا..
فعلا بای........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد