به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

به نام بزرگترین گناهم عشق

تقدیم به س عزیزم ... دوستت دارم

باز گست به سویم

صدایت کردم، نشنیدی

نگاهت کردم، ندیدی

نوازشت کردم، نخندیدی

فریادت زدم، محو شدی

باورت نداشتم، آب شدی

اشک ریختم، دریا شدی

سوختم، آتش شدی

امّا هیچوقت به سویم باز نگشتی

نظرات 2 + ارسال نظر
سالی شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 11:38 ب.ظ

شرمنده فضولی کردم تو کارات ..مطمئن باش دیگه حرفی نمیزنم..بای

از کی تا حالا کمک کردن شده فضولی؟ تو هیچ وقت تو کار من فضولی نکرده ای چون همیشه خواستی کمکم کنی. پس باید حرف بزنی. باید کمکم کنی.

پارمیدا یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 07:31 ق.ظ http://lally.blogfa.com

سلام دوست عزیز.
از تعریفت ممنونم. کار word, power poit, photo shop انجام میدم و دارم سعی می کنم فلش رو هم یاد بگیرم.
وب تو هم خیلی خوبه. باز هم به من سر بزن.bye

سلام. تعریف نبود حقیقت بود. خوشحال هستم که اینقدر علاقه نشان می دهی. امیدوارم که همیشه در تمامی مراحل زندگیت موفّق و سربلند باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد